بازی
 
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 9:49 ::  نويسنده : امید

ازی Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 یکی از محبوبترین بازی های Sega می باشد که در ادامه ی قسمت اول ساخته شده است و کیفیت آن نیز HD می باشد .سری بازی های Sonic یکی از دوست داشتنی ترین بازی های Sega هستند. سری بازی هایی که زمانی گل سر سبد عنوان های Sega به حساب می آمدند. اما در این چند سال Sega نتوانست عنوانی درخور هواداران و در حد نام Sonic راهی بازار کند. عرضه بازی های مختلف با سبک های عجیب، باعث شد تا این سری از بازی ها طرفدارانش را از دست بدهند .

 

Sonic the Hedgehog 4 دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PC

 

 

  تصاویری از محیط بازی:

STH4 E2  s2 smal دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PC STH4 E2  s1 smal دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PC

STH4 E2  s4 smal دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PC STH4 E2  s3 smal دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PC

 

caution دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PC پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PC لینک دانلود – ۵۵۷٫۴ مگابابایت | لینک کمکی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دانلود بازی نرم افزار ترینر ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لحظات خوبی رو داشته باشی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متفرقه و آدرس ahvazdownloadha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 31826
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->